Rezerwując poprzez nasz portal - możesz być pewien, że za wyjazd zapłacisz najniższą cenę na polskim rynku. Gwarantujemy, że w żadnym innym biurze podróży nie znajdziesz takiej samej oferty, w cenie niższej niż oferowana przez nas. Dzięki naszej akcji "Gwarancja Najniższej Ceny" każdy Klient, który w innym biurze podróży spotka się z identyczną i tańszą ofertą, i zawiadomi nas o tym, otrzyma wynagrodzenie w wysokości różnicy cenowej obu ofert.
Regulamin
- Organizatorem akcji marketingowej "Gwarancja najniższej ceny" jest Biuro Podróży.
- Przedmiotem akcji są oferty turystyczne sprzedawane na portalu za pośrednictwem Internetu i Call Center. Warunki i ostateczna cena oferty muszą zostać każdorazowo pisemnie potwierdzone (e-mailem lub faxem) przez pracownika Call Center.
- Poprzez "Gwarancję Najniższej Ceny" Biuro Podróży gwarantuje swoim klientom, że w żadnym innym działającym na terenie Polski biurze podróży nie znajdą takiej samej oferty, z takimi samymi warunkami podróży oraz świadczeniami po niższej cenie, pod warunkiem, że oferta:
- jest organizowana przez tego samego touroperatora (organizatora),
- posiada identyczne świadczenia: hotel, ten sam rodzaj pokoju, ten sam rodzaj wyżywienia, ten sam okres pobytu, ten sam rodzaj ubezpieczenia,
- posiada takie same warunki przelotu : ten sam termin wylotu, wylot z tego samego miasta, przelot tą samą linią lotniczą,
- jest oferowana na podstawie tego samego numeru komunikatu "last minute" touroperatora (organizatora).
- Klient, który po dokonaniu zakupu wycieczki turystycznej na portalu, znajdzie tego samego dnia identyczną ofertę, ale korzystniejszą cenowo, dostanie zwrot różnicy w cenie w stosunku do wcześniej zapłaconej kwoty.
- Jeżeli cena takiej samej oferty turystycznej w innym biurze wyrażona jest w EUR lub USD, to ze względu na możliwość wystąpienia różnic kursowych, stosuje się dla celów porównawczych średni kurs EUR (€) lub USD ($) Narodowego Banku Polskiego, obowiązujący w dniu zakupu oferty.
- Zwrot kwoty stanowiącej różnicę w cenie, zostanie dokonany przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w ciągu 14 dni od dnia przedstawienia dowodu zaistnienia różnic w cenie.
- Za dowód zaistnienia różnicy w cenie uważa się zaświadczenie wystawione przez inne biuro podróży, zawierające jego dokładne dane adresowe, datę wystawienia i pieczątkę. Zaświadczenie musi potwierdzać, że usługa turystyczna cechująca się określonymi świadczeniami i warunkami ( patrz pkt. 3) w danym dniu po określonej cenie, jest rzeczywiście tańsza, niż oferta opłacona przez klienta tego samego dnia u Biuro Podróży.
- Zaświadczenie (dowód zaistnienia różnicy w cenie) powinno być przesłane na nasz adres.
- Biuro Podróży zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie.